2011-07-13



Har lite brist på bilder just nu, därför fick det bli bilder på ett hus vi besökte härom dagen.

Patrick Wolf släppte ett album för inte så längesen, som jag helt missat att lyssna igenom. Men nu lyssnar jag och än så länge gillar jag det. (om någon undrar...)
Ska snart baka en kaka att bjuda mammas väninna på, och kanske äta nåt. Man klarar tydligen inte en hel dag på ett par knäckebröd och ett par frukter... Städa borde jag också göra, ni vill inte veta hur stökigt mitt rum är. Jag måste bara säga att jag samlat på mig en hel del vuxenpoäng på senaste tiden, är riktigt stolt över mig själv faktiskt.

Ett väldigt intressant och sammanhängade inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0