2011-07-28



Eftersom jag är trött och inte har nåt bättre för mig än att blogga tänker jag rabbla upp vad jag gjort idag:
Jag gick upp halv 6 och sjöng för min min syster som fyller 19. Grattis! Efter falsk gratulationssång och en liten presentutdelning kröp jag ner i sängen igen. Gick upp igen vid 10 och fick kämpa ett tag för att få trötte pojkvännen med mig. Efter frukost och i ordningfixande åkte jag in till Göteborg och mötte farmor. Vi köpte garn till tröjan hon ska sticka till mig, snäll farmor man har! Efter en god fika begav vi oss hem till henne och därefter hem till oss. Sedan åkte hela familjen, förutom födelsedagsbarnet, och farmor ut på havet. Där blev det grillande och bad, väldigt mysigt. När vi kom hem igen gick jag en härlig kvällspromenad med hunden. Nu ligger jag på sängen och lyssnar på plattor från min lilla samling. Det är verkligen något speciellt med skivor, en helt annan grej än att lyssna på spotify måste jag säga. Snart tänker jag hoppa in i duschen och sedan blir det sängen för jag är supertrött!
Godnatt osv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0