Luften är tung av allt som aldrig hänt.




En sån där dag då man inte behöver göra någonting, ingenting alls. En sån där dag då man tvingar sig upp ur sängen halv 2 och tänker att frukost är onödigt så man istället går en seg promenad med hunden. En sån där dag då man lägger sig i soffan och ser en halv film då man tröttnar och lägger sig i solen istället. När man gör en milkshake och inte ens orkar tänka tanken på att laga middag. En sån där dag då man inte känner för att göra nåt, en sån dag då det är okej. En sån dag är det idag.

Men nu har verkligheten kommit ikapp mig och jag får nog bege mig till affären för att införskaffa något i matväg trots allt. Men först ännu en promenad med hunden, och sen då? Ett bad kanske? Eller lite kvalitétstid med en bok? Eller hamnar jag i soffan igen? Det spelar ingen roll, för idag är en sån där dag då inget spelar någon större roll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0