Hela världen är så underbar bara man får ett svar

Jag har väl inget att säga egentligen... Jag har spelat på gitarren ett tag nu och det gick riktigt bra, om jag får säga det själv! Det finns tydligen fortfarande en vilja om att bli bättre, trodde nästan att den hade försvunnit. Men nu har jag lagt guran åt sidan och ska snart försöka skriva lite engelska.

Jag har tänkt och funderat lite. Frågat mig själv varför jag egentligen har en blogg. Vet inte om jag hittat nåt svar på den frågan egentligen. Jag måste erkänna att bloggen känns rätt värdelös. Det hela började med att jag var uttråkad. Jag satt och kollade igenom massa bloggar och fick idén om att starta en egen. Vad den skulle innehålla och vad syftet med den skulle vara visste jag inte, och det vet jag inte än. Nu har jag haft bloggen i snart ett år och jag känner att jag inte använt bloggen till något bra. Här skulle jag kunna uttrycka åsikter om viktiga saker, saker som betyder något. Hittils har bloggen mest innehållt...massa skit. Så kommer det säkert fortsätta med. Men jag kanske borde försöka göra nåt vettigare av den? Vi får se... Jag tror det mest handlar om lathet. Jag skriver ett snabbt inlägg, laddar kanske upp nån bild och så blir det som det blir. Och nu har jag skrivit en lång text om... Ja, vad har jag skrivit om egentligen? Bloggen har bara varit ett tidsfördriv, och så kommer det nog fortsätta.

Kul inlägg, massa text och ingen bild. Jaja, lev med det!
Hejdå.



Kommentarer
Postat av: Anonym

nejdu, våga inte ta bort bloggen i alla fall du!

jag tycker du har vettiga inlägg! :O

2011-03-16 @ 20:10:32
Postat av: sofia

båda kommentarerna kommer från mig.. viina.blog.se

hmm, knasigt att de försvann xd

2011-03-16 @ 20:11:32
URL: http://viina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0