I saw an angel become the devil.

Nu ska ni få en förklaring till de tråkiga inläggen. Jag vet inte vad ni tycker, men jag själv tycker att inläggen har varit rätt tråkiga ett tag nu. Jag skriver inget särskilt och har sällan bilder från dagen. Och jag tror att förklaringen till detta är att jag bloggar när jag inte har något att göra. Gör jag något kul sätter jag mig inte och bloggar om det direkt precis, då är jag ju och gör det där. Det kan också vara så att kul saker jag är med om vill jag inte dela med mig av. Vissa saker har inte alla med att göra. Jag har rätt så lätt för att säga för mycket, därför är jag hellre lite försiktig med att skriva namn och skriva för mycket om hur jag tänker. Dessutom är jag inne i en "bloggsvacka", eller vad man ska kalla det. Jag tycker inte att det är sååå himla kul att blogga just nu, därför blir det tråkiga inlägg som tidsfördriv. Och eftersom jag egentligen inte bloggar för någon, jag gör det mest för min egen skull, så tänker jag inte pressa fram nåt som inte känns ärligt. Men jag kan ju försöka bättra mig. Det var väl det.

Kan sammanfatta gårdagen kort när jag ändå är i farten. Gick upp tidigt och åkte till stan där jag shoppade en del. Blev rätt så somriga plagg och jag längtar verkligen tills jag kan använda dom. När jag sedan kom hem sjung jag till hög musik och chillade vid köksbordet med syrran, bara för att slippa göra annat. Sedan bar det av till stan igen, med så gott som hela familjen. Där blev det kinarestaurang, vilket var rätt kult. Sedan rullade vi genom stan som var mörk på grund av Earth Hour. Mycket mer var det väl inte... Kom på att tiden kan gå otroligt fort och somnade lite för sent.
Det blev visst inte så kort som jag tänkt. Undra om nån orkar läsa...

Kommentarer
Postat av: Din bästa vän

SJÖNG* HAHAHAHA jag stör mig som in i helvete.

2011-03-27 @ 14:52:26
Postat av: Emma

HAHAH, förlåt då xD

2011-03-27 @ 18:27:35
URL: http://emmanin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0