Böckerna brinner och Ordet flyr för sitt liv.

Lekte med några bilder.

Och så var det fredag igen, göttgött. Som vanligt har jag inget kul att skriva... Kan dra min dag lite kort.
Jag vaknade av att mamma stormade in i sovrummet och sa att jag försovit mig, go uppvakning. Ett tag senare kollade jag på klockan och insåg att jag missat bussen och att det ösregnade ute, åh vad pepp. Ger mig sedan ut för att ta nästa buss, jackan knäppt och luvan uppe. Missar den bussen med. Går hem igen. Gör ett tredje försök, med paraply den här gången. Ser bussen komma, springer som en galning, hinner precis. Träffar Frida på bussen, najs. Upptäcker att tåget är sent, ställer mig på stationen i ösregnet och väntar. När jag kliver av tåget inser jag att det inte går nån buss från stationen. Promenerar till skolan, yeah... Kommer försent till lektionen och hinner inte sitta länge innan brandlarmet går igång, och så ska man ut igen. De meddelar att det var fel på en ugn i köket, och vi går in igen. 
Nej,här får det nog räcka. Det skulle ta en evighet om jag skulle gå igenom hela dagen. Nu sitter jag i alla fall här i mammas varmaste tröja och äter m&m's, fredagsmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0