I’d rather be working for a paycheck Than waiting to win the lottery.


'


Slapp medielektion, fredag eftermiddag.

Pluggångesten är kvar och jag skulle väl inte påstå att jag gör något åt den. Jag är verkligen sämst på att ta tag i skolarbeten. Allt ska vara inlämnat senast imorgon natt, lycka till Emma! Vill bara lägga mig i sängen och sträcka ut min onda mage och se nån enkel film. Men nej. Samhällsarbetet kräver min uppmärksamhet och jag kan inte känna lugn förän det är klart. Hatar söndagar.

Kommentarer
Postat av: Malin

Fruktansvärt produktiv lektion må jag säga ^^

2011-05-29 @ 20:32:57
URL: http://myyview.blogg.se/
Postat av: Lilla trollet

Jag kan se mig! Både i texten och på bilden, suuuck

2011-06-01 @ 00:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0