hej.

Jag försökte blogga igår, men internet svek mig. Vi är inte riktigt vänner än, men jag ger det ett försök!





(det var inte meningen att tanten i trosor skulle komma med på sista bilden..)
Igår åkte jag och Simon med pappa ut på havet, en riktig spontanutflykt. Och som ni kan se på bilderna, var det vääldigt dimmigt, nästan kusligt.



Idag red jag islandshästar med mamma och farmor (och ett gäng främlingar), riktigt kul! Det blev en fridfull tur med en del action..

Nu, en lunch, en kopp kaffe, ett varmt bad och lite internetkrångel senare, är jag riktigt trött. Ikväll får bli en filmkväll med tacos och myskläder. Ha det gott vänner!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh vad mysigt med islandshästar! Hörde av mamma att det hände en hel del under turen :P Vi får göra en sån tur när jag är hemma igen tycker jag :) <3

2011-10-02 @ 21:56:52
URL: http://sussiesanna.blogg.se/
Postat av: Emma

Det var jättemysigt ^^ Och ja, det hände en del x)

Och jag håller med dig, vi tar en sån tur när du kommer hem :D <3

2011-10-03 @ 17:49:53
URL: http://emmanin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0