clap your hands say yeah.







De två senaste dygnen:
Igår åt jag på Donken med Simon, vi är såå romantiska. Sedan gick vi en promenad i hösten och blev smått nostalgiska. Jag plockade ett äpple, första gången detta året, och det var sådär lagom surt och sött som bara färskplockade äpplen kan vara. Efter en god natts sömn och segt uppvaknande åkte jag från Simon för att träffa Lisa. Vi drack cappuccino och åt alldeles för stora kakor på ett mysigt café i Haga. När jag kom hem hittade jag en bok som farmor skaffat åt mig, rätt intressant att bläddra i faktiskt. Sedan har jag lyssnat på musik från ett band med bra namn (se rubriken) och städat mitt rum lite slarvigt. Plugga får jag göra nån annan dag, nu ska jag tända ljus och krypa ner i min nybäddade säng med en bok. Mys, så som jag gillar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0