fascination ends.

Igår var jag på teorilektion på körskolan efter skolan och sedan var det "konsert" på skolans teater. Alla musik-esteter på skolan uppträdde, Simon var en av dem, och såklart var jag där för att kolla.
Denna torsdagen har väl inte varit den bästa kanske, med tanke på att jag missade tre bussar imorse och kom försent och sedan mått dåligt hela dagen. Det har varit en lång dag i skolan med några sega lektioner. Fotolektionen var dock spännande för vi framkallade våra analoga filmrullar (på bilden kan man se lite hur det ser ut i fotolabbet)
Nu är jag otroligt trött, som man brukar vara precis i början av ett lov, och trots att jag redan sovit ett par timmar denna eftermiddagen/kvällen, så tänker jag nog lägga mig hyfsat tidigt.
Se nu till att njuta av påsklovet, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0