100812.

Igår var jag i stan med Lisa och Sofia. Vi gick runt en del, åkte rätt mycket spårvagn och kollade in Way out west och alla taggade festivalbesökare. Sedan mötte vi Andreas för att fika och på kvällen gick jag hem till Simon. Vi låg i sängen och bara pratade och han värmde mig som vanligt, frusen som jag är. Sedan somnade vi intill varandra.
 
Idag gick jag upp till alarmet på mobilen för att åka och slipa de specialgjorda sulorna till mina joggingskor, skönt att slippa det jävulska skoskavet. Resten av dagen kommer jag lyssna på musik, dricka te, kolla på serier och läsa. Idag är jag en nöjd tjej, trots att vädret är fult och skolan börjar om 10 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0