bra kväll, dålig morgon.

Igår var Simon här och åt middag och chokladpudding med mig och min familj och gjorde det lättare för mig att sova, jag tycker inte om att sova ensam nu för tiden. Det var mysigt och det kändes verkligen som fredag. När klockan ringde imorse fick jag dock klart för mig att det är ett par vardagar kvar på veckan. Jag tog mig motvilligt upp ur sängen och gjorde mig i ordning och tvingade upp Simon. Efter att ha åkt buss och tåg och gått i regnet, släpandes på idrottskläder, dator och tygpåse med diverse saker i, kom jag till skolan och hade en ovärd lektion och insåg att jag mådde för dåligt för att orka stanna i skolan idag. Så, jag tog mitt pick och pack och åkte hem för att vila i sängen och trösta min onda hals med en kopp te. Så himla ovärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0