jag håller andan med dig, för jag vet hur du känner.

Idag har jag städat och rensat i mitt rum. Jag insåg hur mycket skit jag har i mina lådor och på mina hyllor, slängde det, sorterade och fixade. Detta resulterade i mer förvaringsutrumme, mer ordning och en nöjd Emma. Jag funderar på att ge mig ut och jogga, för att bli ännu nöjdare, men peppen finns inte. Vad gör man då? Tvingar sig ut ändå? Eller struntar i det och sitter framför datorn istället? Får fundera lite på det..
Konstigt att det alltid känns som att man inte har några kläder när man ska klä på sig, och så är garderoben i princip full. Och konstigt att jag hela tiden vill köpa nya tjocktröjor, när det antagligen är det jag har mest av. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0