Lista.

Vem...
kramade du senast? 
Lisa tror jag.
älskar du? Min familj, mina närmsta vänner och Simon.
saknar du?
Vet inte... Jag saknar kontakter som jag inte har längre, typ. Och kort hår.
 
Hur...
lång är du? 175-177 cm
mår du?
Ganska bra. Är förskyld och trött bara.
vill du dö?
Vill nog dö som en gammal tant i sängen, men jag vill helst inte spekulera i det.
går det?
Med livet? Känner att det finns en del saker jag vill ändra på, men jag är väldigt hoppfull inför framtiden.
 
Vilken...
dryck är godast?
Juice och kolsyrat vatten dricker jag oftast, men te får mig alltid på bättre humör.
plats vill du besöka?
Jag vill besöka så många platser! Men först och främst vill jag besöka London.
film har du sett flest gånger?
Vet inte... Någon barnfilm antar jag...
låt har du på huvudet just nu?
Ingen, jag lyssnar på Dansa fastän nu, så den kanske...
 
Favorit...
band/artist? 
Kan inte säga en faktiskt... Det är för svårt.
film? Jag har flera favoritfilmer och kan inte riktigt komma på alla nu.. Men jag tycker mycket om Harry Potter-filmerna och The Boat That Rocked. Harry Potter funkar alltid och The Boat That Rocked är en sån film som jag alltid blir lite gladare av. Annars gillar jag filmer som berör och som snurrar runt i huvudet ett tag efter att man sett dem.
stad? Jag trivs jättebra med att bo i Göteborg (eller en bit utanför då) och vill antagligen bo här större delen av mitt liv också. Annars är det alltid lite magiskt att promenera i en främmande stad utomlands, men jag har ingen direkt favoritstad.
mat? Det beror så himla mycket på vad jag är sugen på just då.
 
 
Senaste...
filmen du såg? Polarexpressen.
kändis du träffade? Jag vet faktiskt inte...
gången du var besviken? Jag är så ofta besviken just nu, det är väl en sån period. Så det var antagligen idag eller häromdagen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0