projektarbete.

Hej på er! Jag är fullt medveten om att jag varit rätt frånvarande det senaste. Det är nämligen så att jag och Lisa har arbetat med vårt projektarbete hela helgen. Vårt projektarbete innebär filmning i Göteborg under kyliga, snöiga omständigheter. Flera timmar har gått åt till att promenera runt och filma bland annat julmarknader. När jag kommit hem har jag varit så frusen och trött att jag bara krypit ner i sängen. Dock bakade jag pepparkakor och lussekatter igår med mamma, pappa, syster och min Simon. Jag fick också träffa Frida idag som skulle agera assistent för mig och Lisa när vi filmade. En fullspäckad helg som varit både jobbig och väldigt mysig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0