Rätt så upptagen.

I tisdags var jag och Lisa ute i kylan hela eftermiddagen och filmade till vårt projektarbete. När jag kom hem var jag så frusen och trött i kroppen efter att ha promenerat runt på stan med kamerautrustningen på axeln, så jag gjorde inte mycket mer än att sitta framför brasan tills det var dags att sova. 
Igår var jag och Sofia på ett studiebesök på SVT (i byggnaden på bilden). Det var jättespännande och väldigt häftigt. Vi fick sitta med i både studion och i kontrollrummet när Vem vet mest spelades in. Kul!
Imorgon ska jag och Lisa ut och filma igen, så ni lär förmodligen inte höra något från mig då. 
Får se om jag hinner/orkar blogga något i helgen. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0