Din bästa vän är elektriciteten, och så tänder Jag ljuset.

Idag har det inte hänt så mycket.. Dagen började med en lång föreläsning i teatern i skolan. Den var faktiskt rätt intressant, den handlade om människors syn på människor kanske man kan säga. Sedan hade vi en lång håltimma och bestämde oss för att gå ut och äta lunch. Vi hamnade på en asiatisk restaurang som inte var något vidare. Därefter gick vi tillbaka till skolan för att ha en lektion och sedan var skoldagen slut. När jag kom hem var jag dödstrött och råkade somna uppkrupen i fåtöljen. Vaknar till nån timma senare av att jag fryser så att jag skakar. Efter det har jag: värmt mig, målat naglarna, ätit middag, druckit kaffe, spenderat tid vid datorn och tvn och sängen och nu håller jag på att måla naglarna på nytt. En väldigt produktiv dag måste jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0