du är också dum.

Mitt hår börjar sakta men säkert bli längre igen! (Jag var tvungen att censurera ansiktet på den äldre bilden för det var för fult för att visa) Jag ska klippa mig på fredag och jag vet fortfarande inte om jag vill ha det kort eller långt... I-landsproblem?
När vi ändå pratar om i-landsproblem. Idag när jag satt i en busskur och väntade på bussen kom det fyra pers till in kuren och slog ned sig bredvid mig på bänken, helt okej. Men så tar alla upp varsin cigg och börjar röka, inte okej! Jag är inte en person som brukar bry mig sådär jättemycket om folk omkring mig eller folk jag umgås med röker, så länge vi är ute. Men när de går in i busskuren och röker när det redan sitter en person där och vädret är helt okej, då kan man ju fråga sig om de vet vad respekt är för något.

Kommentarer
Postat av: Lirr

jag tycker du ska ha kortare hår, du passar i det, och kortare lugg (:

2012-01-25 @ 18:03:54
URL: http://decemberundergrouund.tumblr.com
Postat av: Emma

Tack för åsikten! Jag kan bara inte bestämma mig om vad jag trivs bäst i... Det är jäkligt gött med kort hår ibland x)

2012-01-25 @ 20:12:20
URL: http://emmanin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0