I keep it cool like Eskimo chicks on Discovery Channel.

Den här dagen har inte alls blivit som jag tänkt. Blev kvar i sängen lite för länge i morse/förmiddags, åt frukost i sängen och kollade på Harry Potter med mysigaste killen, lyckades plugga typ en halvtimma och resten av tiden har bara flugit förbi och använts till ingenting. Blir så sur på mig själv, jag som hade tänkt plugga järnet idag. Nu sitter jag här i sängen och äter lite nötter och lyssnar på Kent och känner att klockan är för mycket för att jag ska orka koncentrera mig ordentligt på något. Det finns så mycket grejer jag vill göra, grejer jag kan göra och grejer jag måste göra. Ändå sitter jag bara här. Det är nog så min kropp och min hjärna reagerar på stress och ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0