Lista!

Bara för att jag är så extremt uttråkad..

1. Hur gammal är du om fem år? Lite mer än 22.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Massa folk i skolan.. Resten av tiden har jag varit ensam.

3. Hur lång är du? Ungefär 175-177

4. Vilken är den senaste filmen du sett? A Lot Like Love.

5. Vem ringde du senast? Mamma tror jag..

6. Vem ringde dig senast? Simon.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Du kan väl hänga med efter skolan c:"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror lite på.. På tillfälle och anledning och så.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.

10. När såg du senast din mamma? Imorse när jag klev ur bilen och gick mot skolan.

11. Vilken ögonfärg har du? Grön/grå/brun? Tråkigt..

12. När vaknade du i dag? Strax innan 06.00 typ.

13. Vilken är din favoritjulsång? Haha, har nog ingen favorit... Kan inte svara på det faktiskt.

14. Vilken är din favoritplats? Jag måste nog säga mitt rum. Där känner jag mig hemma och trygg och det är bara mitt.

15. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte riktigt... Jag ogillar simhallar.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Vet inte riktigt. Förhoppningsvis bor jag i en lägenhet med någon jag älskar, har ett bra jobb osv.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Jag trodde faktiskt att jag hade små monster under sängen, vilket störde mig en del. Och så var jag rädd för att se ett läskigt ansikte i fönstret.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Senaste gången jag skrattade riktigt ordentligt vet jag faktiskt inte vad jag skrattade åt. Det var bara en sån där skrattattack som man inte kan få stopp på, som får tårarna att spruta och allt utan någon egentlig anledning. Det kanske började med att Simon sa något roligt...

19. Hur stor är din säng? 120 cm bred.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Två bärbara.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Det är väldigt olika.. Ibland vill jag ha långärmad tröja och/eller byxor och ibland typ inget alls.

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4, haha. Tre normalstora och en jättestor.

23. Hur många landskap har du bott i? Ett.

24. Vilka städer har du bott i? Jag har alltid bott i Göteborgsområdet, om man tänker så.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor innomhus, skor på alla andra ställen, barfota på sommaren.

26. Är du social? Ibland, ibland inte. Jag har väl blivit mer social på senare tid, men jag är fortfarande blyg.

27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry's! Har inte ätit alla smaker, men än så länge är Half Baked min favorit.
28. Vilken är din favoritefterrätt? Kladdkaka kanske..

29. Tycker du om kinamat? Jadå!

30. Tycker du om kaffe? I do.

31. Vad dricker du till frukost? Nästan alltid apelsinjuice, det händer att jag dricker te ibland.

32. Sover du på någon särskild sida? Nä, jag vrider och vänder på mig tills det blir bekvämt bara.

33. Kan du spela poker? Nej.

34. Tycker du om att mysa/kela? Haha, det är typ det jag är bäst på! Nej men klart att jag tycker om det.

35. Är du en beroendemänniska? Tror inte det...

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Min farmor!

37. Vill du ha barn? I framtiden, ja.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite spanska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet! Känns så fritt på nåt sätt... Jag gillar inte klor.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och mat kanske? Ibland blir det att jag spenderar rätt mycket på smink och sånt också..

42. Äger du dyrbara smycken? Nje, inte direkt.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Jag kollar faktiskt inte sådär jättemycket på tv längre, så jag har inget.

44. Kan du rulla med tungan? Jovars.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Kan inte säga en.. Känner flera roliga människor som är roliga på olika sätt.

46. Sover du med gosedjur? Nope.

47. Vad har du för ringsignal? iPhones Gitarr-riff.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Det har jag säkert.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En blomma.

50. Flirtar du mycket? Haha, nej det skulle jag nog inte påstå.

51. Kan du byta olja på bilen? Nej..

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?  Nej, jag har inget körkort än..

53. Vilken var den senaste boken du läste? Lilla Darling.
54. Läser du någon dagstidning? Jag brukar bläddra lite i GP på morgonen.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.

56. Dansar du i bilen? Vääldigt sällan!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? P3.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Några frågor som jag ska använda i en intervju.

59. När var du i kyrkan senast? Det minns jag inte...

60. Är du lycklig? Lycklig låter så överdrivet på något sätt. Jag skulle inte säga att jag är lycklig, men jag är inte olycklig heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0