Körkort och sommarjobb.

Jag har numera ett körkort!! Vilken jävla lättnad! Och inte nog med det, jag har ett sommarjobb nu också. Alla bilder (förutom den på den rosa blomman) är tagna idag när jag tog mig en liten rast på jobbet. Än så länge har jobbet mest handlat om att rensa ogräs, men jag gör andra småsaker också. 
Igår var jag och såg The Amazing Spiderman med Simon, den är helt klart värd att se på bio. Eftersom jag samma dag hade fått körkortet kunde vi ta bilen in till bion i Göteborg. När vi väl kommit till Göteborg hade vi bara några minuter på oss innan filmen skulle börja, och jag måste säga att det är inte kul att virra runt inne i Göteborg och leta parkeringsplats när man är stressad och nybliven bilförare. Men, det gick bra tillslut ändå och jag fick se en bra film med en väldigt bra person!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0