Antingen eller...

Än så länge har den här dagen varit skit, det börjar sakta bli lite bättre dock. Så istället för att skriva ett tråkigt klagande inlägg, gör jag den här antingen eller-listan!

 

Svart / vitt? - Svart

Rött / blått? - Rött

Skriva / tala? - Jag tror faktiskt att jag väljer skriva. Jag har oftast lite lättare för att uttrycka mig då.

Vatten / Coca cola? - Vatten. Jag älskar coca cola, men det blir ju uttjatat om man dricker det för mycket.

Mobil / mp3? - Mobil

Snygg / charmig? - Charmig! Älskar personer med charm.

Lösgodis / choklad? - Choklad tror jag...

Frukt / grönsak? - Jag äter mest grönskaer faktiskt... Men jag säger frukt ändå.

Film / serie? - Svårt! Men jag tror att en riktigt bra film slår en serie, trots att jag är lite av en serienörd.

Festa / softa? - Softa. Jag har inget emot att festa till det lite ibland, men jag är en softperson.

Sommar / vinter? - Sommar.

Fredag / lördag? - Fredag, fredagskänslan är go.

Ljus / lampa? - Ljus är mysigare.

Övervikt / undernärd? - Jag säger nog övervikt, om jag måste välja.

Kärlek / vänskap? - Jag tror att om kärleken ska vara äkta, så måste det finnas en vänskap där med.

Bio / hemmakväll? - Hemmakväll, jag tycker oftast att bio är rätt överskattat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0