studenter och picknickfestival.

I tisdags kollade jag när studenterna sprang ut från min skola och när de åkte runt på flaken. Jag hade dessutom körlektion mitt allt kaos. Folk överallt, bilar överallt och ljud i form av dunkande musik och glädjetjut från studenterna. Lite senare var jag på två studentmottagningar och på natten fick jag och Simon dela pendeltåg med en hel del berusade studenter (fortfarande upprymda av lycka). Nästa år är det min tur och jag längtar med en skräckblandad förtjusning.
Igår var jag på Picknickfestivalen en stund. Det var oväntat fint väder och en go stämning. Sommarkänslan gjorde sig påmind igen!
Idag har jag inte gjort någonting alls. Hade ett riktigt segt uppvaknande, och ligger fortfarande ofixad i sängen. Men nu ska jag minsann vara lite hurtig och gå en långpromenad med hunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0