del 1 : Los Angeles.

Nu när jag ligger hemma och är sjuk och har astråkigt, tänkte jag passa på att visa er lite bilder från USA-resan. Allt kommer inte få plats i ett inlägg, eftersom jag har så himla mycket bilder och så mycket att berätta om dem. Men jag ska försöka göra det så kortfattat som möjligt.
Vi började vår resa i Los Angeles och bilade sedan med vår hyrbil till Las Vegas och San Francisco och tillbaka till Los Angeles, med några stopp på vägen. Detta inlägget kommer handla om Los Angeles, alltså om de första och de sista dagarna på vår resa.
Ett trevligt bostadsområde, som ser typiskt amerikanskt ut.
Man kan väl säga att vi blev stammisar på restaurangen Ihop, eftersom vi åt frukost där varje dag i L.A.
En liten bit av Santa Monica Pier.
Universal Studios, coolt att se kulisserna till kända serier och filmer.
Det blev inte mycket bilder i Beverly Hills för regnet öste ner och vi satt bara i bilen.
Hollywood, man kan se skylten på bilden! Jag måste säga att Walk of Fame var lite av en besvikelse, inte alls så speciell som man tänkt sig.
Venice.
Strandpromenaden i Venice.
Såhär ser Downtown ut.
I downtown ligger Staples Centre, där vi var på hockey.
Piren och stranden i dagsljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0