bara prat och tankar.

Hej på er! Igår var jag på kunskap -och framtidsmässan och insåg att jag kanske vill plugga utomlands i framtiden. Det kanske inte skulle vara en så dålig idé att flytta till Australien med hela familjen (och kanske pojkvännen?) och plugga något intressant där... En läskig, men samtidigt lockande tanke.
Jag kan också säga att jag nu skapat en ny tumblr, en som innehåller bilder i färg till skillnad från min andra. Och i och med denna har jag nu erkänt min förkärlek till rött hår och lugg, kjolar, fint porslin och mystiska/drömlika platser. 

Kommentarer
Postat av: mmyeah

vagina

Svar: jag är rätt säker på att jag vet vem som skrivit detta x)
Emma Margareta Olsson

2012-11-22 @ 01:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0