En lista och en gammal bild på mig med långt hår och mittbena.

Vad gjorde du för 15 min sedan?
Läste i "Kapitullera omedelbart eller dö"
RixFM eller P3?
P3, helt klart.
Vad har du druckit idag?
Apelsinuice, kolsyrat vatten, vanligt vatten och te.
Har du förändrats mycket det senaste året?
Inte så mycket tror jag... Jag känner mig äldre och lite mer vuxen faktiskt (kanske har att göra med körkortet och de 18 fyllda åren) 
Vad köpte du senast?
Det måste nog vara pepparkaksmuffinsen och kaffet i fredags...
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Vit.
Charterresa eller tågluff?
Tågluff! Är riktigt sugen på ett tågluffs-äventyr nu.
Vad är det för väder hos dig nu?
Jag har inte kollat ut på ett bra tag faktiskt.. Men jag skulle tro att det är väldigt mörkt och regnigt..
Din favoritfrukost?
Svår fråga faktiskt... Antingen en skål med flingor och mjölk, juice och en grov smörgås, eller en stor fet amerikansk frukost, alltså amerikanska pannkakor, scrambled eggs och bacon. Beror på hur hungrig jag är och vad jag är sugen på. Jag älskar när man dukar fram en massa olika grejer på frukostbordet, sitter länge och läser tidningen.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nej. Jag tror att man kan falla lite för någon vid första ögonkastet, men kärlek är mycket starkare.
Drömmer du mardrömmar?
Nästan aldrig.
Favoritklädsel?
Vet inte om jag har någon favorit direkt... Något som inkluderar strumpbyxor.
Favoritlåt just nu?
Jag har nog ingen favorit där heller, jag är så dålig på att ha favoriter. 
Vad ser du om du tittar till vänster?
Mitt sängbord med en lampa, ett glas, en bok, en mobil, en penna och ett inramat foto på.
Vad ska du göra imorgon?
Gå till skolan, som vanligt, sluta 11.15 och kanske åka in till stan eller bara vara hemma och plugga.
Humör just nu?
Trött. Otroligt trött.
Kläder just nu?
Svarta mysbyxor, gosiga sockar och mammas gamla rosa/svarta jersey-tröja med tryck på.
Vad är viktigast för dig?
Min familj, Simon och mina närmsta vänner. Samt att känna mig nöjd med tillvaron, vilket jag gör allt för sällan. Drömmar och mål är också viktiga.
Kött eller vegetariskt?
Jag skulle nog aldrig kunna vara vegetarian, men jag uppmuntrar helt klart till att äta mycket vegetariskt. Jag skulle gärna äta mer vegetariskt än vad jag gör i dagsläget.
Föredrar du ditt rum stökigt eller välstädat?
Välstädat. Inte kliniskt rent, men städat.
Bästa konsertminnet?
Så svårt att välja ett... Men ´det måste nog vara antingen Håkan Hellström på Scandinavium, eller Håkan på Peace and Love, eller Kent i Göteborg i sommras... Eller kanske M83 i sommras, just för att det var sista konserten på Hultsfredsfestivalen och jag var bara så jävla glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0