julkänslor.

 
Idag lyssnade jag, Lisa, Michaela och Linnea på julmusik på skolans gym och när vi gick därifrån snöade det. Ja, det snöade. Ytters få och väldigt små snöflingor, men det räknas ändå. Och julkänslan blev ännu starkare när jag, Lisa, Sofia och Simon gick bland juliga stånd och i affärer med julklappstankar i huvudena. Dessutom åt jag franska pepparkakor och drack chai-te hos Simon sedan. När vi satt där i skenet av det tända ljuset med varsin pepparkaka i handen och såg julbelysnigen lysa upp mörkret utanför fönstret medan hans mamma plockade fram julpynt, insåg jag att julen faktiskt snart är här. Jag har inte känt den där julkänslan förän nu. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0