Lista.


Jag slänger in en sån här lista innan jag springer till bussen,

Nämn något som gjorde dig glad igår!
Att jag låg i famnen på min kille när jag vaknade, att jag träffade mina två bästa vänner, att jag fikade gott, att jag köpte en gosig tröja och en halloweenmask och att jag såg Gustav Norén och Björn Dixgård. Kunde inte nämna en sak.

Vad gjorde du kl 08 i morse?
Sov 

Vad gjorde du för 15 min sedan?
Packade gymväskan.

Det sista du sa högt?
"Varsågod"

Det senaste någon sa till dig:
"Då säger vi så. Hejdå"

Vad har du druckit idag?
Juice

Vad var det senaste du åt?
En macka.

Vad var det senaste du köpte?
Choklad och VitaminWell

Sover du tungt?
Hyfsat tror jag..

Drömmer du mardrömmar?
Ytterst sällan.

Vad ser du om du tittar till höger?
Historiaboken..

Vad gör dig glad just nu?
Lovet

Vad ska du göra härnäst?
Gå till bussen och åka till gymmet.

Kläder just nu?
Svarta byxor, svarta strumpor, underkläder och en grå tröja.

Är du kittlig?
Ganska, om man kittlar på rätt ställen haha.

Snarkar du?
Det händer väl, men inte så ofta tror jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0