Besvikelse och fina klänningar.

Jag har nog aldrig någonsin varit så besviken på mig själv vad gäller ett provresultat, som när vi fick tillbaka matteproven idag. Självförtroendet inom skolan och studierna sjönk en hel del. Aldrig tidigare har jag fått ett ig på ett prov eller ett arbete, så det här kändes som ett riktigt bakslag. Ville av någon anledning dela med mig av detta. Jag vill också berätta att humöret steg en aning när jag provade balklänningar (ute i väldigt god tid!) och faktiskt hittade en jag tyckte om, och dessutom en väldigt mysig halsduk som utan tvivel fick hänga med hem. Nu är det helg och jag ska vara så positiv jag kan!
Det fick bli ett litet collage av fina bilder som gör mitt hjärta lite varmare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0