den femte oktober.

Denna dagen började med en puss på en killes kind och lite smygande och tassande för att inte väcka honom. Efter en kort promenad med hunden i solskenet drog jag till frisören och fräschade till håret. Gick därefter och köpte färskt bröd och valde att gå hem igen, istället för att ta bussen. När jag kom hem gjorde jag iordning en sen frukost och väckte honom med mera pussar. Efter att ha ätit brödet jag köpte och druckit juice, te och kaffe i ett par timmar gick vi en väldigt blöt långpromenad med hunden, fascinerades ännu en gång av de fina höstlöven. Nu sitter han på sängen och sjunger och spelar gitarr, medan jag ska ta tag i plugg som måste göras. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0