ettochetthalvtårsdagen.

Idag har jag och Simon varit tillsammans i 1,5 år. Allt började den där kvällen i april när vi kysstes första gången och vi senare på natten gick hand i hand mot tåget och han frågade med skämtsam ton "Emma, har jag chans på dig nu?". Vi kastade oss in i ett förhållande, och se hur bra det blev. Han betyder så otroligt mycket för mig, mer än han antagligen förstår. Jag är så glad att han kallade mig "finemma" i det första smset han skickade till mig, att han satte sig tätt intill mig vid bryggan första gången vi umgicks utanför skolan, att han kysste mig när vi satt där på hans säng den där kvällen, att vi står här idag med ett 1,5 år långt förhållande tillsammans.

Kommentarer
Postat av: emelie

vad fint, och söt bild på er.

2012-11-01 @ 18:25:25
URL: http://emelierut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0