förkyld tjej.

Hej! Jag vill börja inlägget med att berätta hur otroligt inspirerad jag är just nu. Jag vill klä mig fint, göra om mitt rum, njuta av hösten, vara kreativ och pyssla, resa... Ibland blir jag så inspirerad att jag blir otålig och får svårt att tänka på något annat, haha. Men dessa stunder är få och ibland är jag så oinspirerad att jag blir lite nere. Det går upp och ner hela tiden.

Den andra grejen jag vill berätta är att jag har blivit förkyld. Jag gick nästan och väntade på att det skulle slå till, eftersom resten av familjen har gått förkylda. Så nu går jag runt i myskläder och orkar inte göra någonting, förutom att dricka te och kolla på film och sådär. Förhoppningsvis orkar jag vara i skolan imorgon ändå, vill inte komma efter med skolarbeten såhär tidigt på terminen.

Nu ska jag krypa ner i sängen med lite glass och tycka synd om mig själv och spinna vidare på inspirationen innan den försvinner igen. Hejdå!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inspiration kommer i vågor för de flesta, du får ta vara på det när känslan väl är där och minnas det i stunderna när du känner det mindre. ;)

2012-09-02 @ 22:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0