Frågelista.

Matvanor:
Bästa maträtt? Jag tycker att den här frågan är så svår att svara på. Jag har ingen särskild favorit, det beror på vad man är sugen på just då.

Bästa efterrätt? Något som har med choklad att göra!

Bästa dryck? Juice och kolsyrat vatten.

Hatdryck och maträtt? Vet inte rikigt... Jag har väldigt svårt för blodpudding och kött från vissa djur.

Bästa alkoholdryck? Det beror också lite på, men jag säger väl päroncider och vitt vin. Vissa drinkar också (har ännu inte mycket erfarenheter vad gäller det)

Använder du smör på smörgåsen? Ja.

Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis, då kan jag välja flera olika sorter.

Bästa soppan? Jag äter sällan soppa, men jag tycker om pumpasoppa och tomatsoppa.

Favoritglass? Ben & Jerry´s half baked.

Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad? Det varierar. Ibland köper man mer och ibland mindre. Men det är ytterst sällan jag spenderar mer än 1000 kr när jag shoppar.

Har du mer skor än kläder? Verkligen inte. Jag har typ bara 3-4 par skor som jag använder.

Favoritplagg? Svarta byxor, det funkar alltid.

Favoritfärg på kläder? Ingen särskild.

Favoritfrisyr: Utsläppt.

Bästa mönster: Randigt kanske...

Bästa accessoar: Väska eller skor.

Underkläder? Jag gillar fina underkläder, men att de är sköna är viktigast.

Hatplagg? Nätlinnen kanske, haha.

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du? Pluggar sista året på gymnasiet.

Vad vill du bli? Om jag bara visste!

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Ja, det gör jag väl.

Är lönen viktigast? Nej, men den är ju inte helt oviktig heller.

Lite allt möjligt:
Har du barn? Nej, haha.

Är otrohet okej? Nej.

Älskar du någon? Ja, det finns flera personer jag älskar.

Betyder familjen mycket för dig? Ja, det är ju min familj, min största trygghet.

Vart åker du helst på semester? Upptäcker gärna nya platser! Nu står London högst på listan.

Bästa klimatet? Riktig värme, eller ett friskt höstklimat.

Hemmafest eller krogen? Jag har faktiskt inte besökt krogen än. Men jag kan tänka mig att hemmafest är bättre i många lägen eftersom det är så himla dyrt att gå ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0