lite fredag & lite lördag.

Igår fyllde min Simon som sagt år, 18 år för att vara exakt. Istället för att gå ut på krogen eller liknande för att fira, gick vi en promenad på nedfallna höstlöv, åt middag med familjen, drack kaffe och åt kakor när det blivit riktigt mörkt och pratade om allt och inget, kollade på Inception (det var på tiden! Dock missade jag typ halva filmen eftersom jag inte orkade hålla ögonen öppna..) och somnade sent. Rätt fint ändå. Idag gick vi upp väldigt sent och åt frukost mitt på dagen, det är så skönt att kunna göra så ibland. Sedan hjälpte jag till att göra chokladbollar och åkte efter det hem och åt pizza med min familj och min morbror med sambo som är på besök. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0