hej vår.

Den här helgen har varit en väldigt bra helg. Den började, som ni vet, men ett besök på Bengans och ett handslag med Håkan. På lördagen, efter en frukost som inkluderat min absoluta favoritmüsli just nu, åkte jag hem till Simon. När jag satt och väntade på tåget njöt jag av sol och blå himmel. Väl där drack vi iste och solade på hans altan. På kvällen åt vi falafelrulle framför Star Wars. Idag vaknade jag av att solen sken in. Jag låg och drog mig i sängen i ett par timmar i väntan på att min trötta pojkvän skulle vakna. Utanför fönstret, som jag öppnat på glänt, kunde man höra fåglar sjunga och barn leka. Efter frukosten hamnade vi på altanen igen. Jag tror (kanske är det önsketänkande) att min vinterbleka hud inte är riktigt lika blek längre. Detta var helgen då våren kom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0