lista.

hur såg du ut för ett år sedan?
Ungefär sådär. Valde att spara ut min lugg.

 
vilket är ditt mest använda ord denna vecka?
ingen aning... 
 
har du någon fobi?
nej, det skulle jag nog inte påstå.
 
vad är det godaste du har ätit hittills i veckan?
svårt... kanske räkorna jag åt i fredags, eftersom jag äter räkor så sällan, eller en müsli som jag åt hos Simon i fredags och lördags, haha vet inte.
 
vad är det finaste någon har sagt till dig idag?
jag frågade Simon om jag passar bäst i långt eller kort hår ganska nyss och då sa han "du är fin oavsett".
 
när kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
förut idag när jag promenerade ner till Ica och köpte bullar att bjuda familjen på kanske.
 
vad tror du kommer bli roligast i helgen?
att träffa Håkan Hellström på fredag!!
 
vilken är din pepplåt för tillfället?
Leka Leva med Anton Kristiansson.
 
vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan?
läst Alltings Början, lyssnat på musik, kollat bloggar samt kollat på serier.
 
har du gjort/kommer du göra något i veckan som du inte gjort förr?
har jag säkert...
 
vad oroar du dig för?
just nu är jag i en liten stil/identitetskris, vilket oroar mig. Jag vet inte riktigt vart jag har mig själv just nu, och det är rätt jobbigt.
 
vem är den kändaste personen du har sett på senaste tiden?
såg Adam Lundgren på ett café i Göteborg i torsdags.
 
vad har varit mest förvirrande på senaste tiden?
Det som jag nämde under frågan "vad oroar du dig för?"
 
hur ser dina senast tagna webcam-bilder ut?
 
Jag tar väldigt sällan bilder med min webcam nu för tiden.
 
har veckan varit bra än så länge?
Ja det har den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0