två år.

Idag har jag och min Simon varit tillsammans i två år. Dagen började med att jag vaknade upp bredvid honom i hans säng, innan alarmet ringde, och kände mig helt utvilad (när vaknade jag och kände mig helt utvilad senast!?) Jag gav honom en puss och sa "grattis till oss", satte ett kärleksmedelande på hans dörr och gick till skolan. Efter en otroligt ovärd skoldag gick jag hem till honom igen för att äta nybakta bullar och byta presenter. Lite senare promenerade vi i regnet med varsitt paraply till ett sushiställe. Jag hade velat ha honom här och somna bredvid honom inatt igen, men det sätter skolarbeten stopp för. Jag får nöja mig med de kraftiga vindarnas susande som sällskap inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0