20-08-2013.

Fotade min frukost idag, för första gången på länge. Vet inte varför egentligen... Kanske bara för att jag älskar frukost och mitt porslin? Jag har blivit jättelat på sistone och lyckas sällan komma upp ur sängen innan 12.00, men så blir kanske lätt när när man är arbetslös och inte börjat skolan... Får försöka få ordning på det där snart!
Lite senare idag fikade jag med Lisa, Linnea, Ella, Sara, Malin, Sofia och Erik. Jag åt en jättegod, men otroligt mastig, hallonmousse-tårta! Efter att ha fikat några timmar sa vi hejdå till Malin (en sista gång innan hon åker) och Sara och åkte till Erikshjälpen. Det blev en knäpp biltur dit med en person för mycket i bilen och en förare med diebetes och lågt blodsocker, men det gick bra! Vissa saker är så himla bra nu, och vissa är rätt jobbiga. Men jag är positiv ändå. Positiv inför hösten och allt som hör den till.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0