23:00.

En bild på mig (med läskig blick...) och en bild på dagens middag (att ha en pojkvän vars pappa är kock alltså!)

Sitter i skrivande stund i sängen och äter kladdkaka medan jag slänger ett öga på Benjamin Buttons Otroliga Liv då och då. Sa tidigare idag hejdå till Simon som ska fara till Stockholm över helgen för en spelning med sina bandmedlemmar i Memfis. Är otroligt avundsjuk, en Stockholms-visit hade suttit fint nu. Dock har min stackars pojkvän gått och blivit sjuk, men jag hoppas att spelningen går bra och att jag, mot all förmodan, klarar mig undan feber.
 
Jag hade laddat upp med böcker som jag kan spendera sömnlösa kvällar/nätter med nu när han är borta, men märkte nyss att min sänglampa är trasig och att mina glasögon är kvar hemma hos honom. Något försöker nog säga mig att jag inte borde läsa de där böckerna... Så jag får väl ta och hitta en serie att sysselsätta mig med istället.
 
Imorgon ska jag i alla fall återse några efterlängtade personer, vilket jag tror kommer bli superbra! Hejdå!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vacker <3

2013-08-03 @ 06:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0