en lista.

Var är din mobiltelefon?
Den ligger bredvid mig i sängen.
Var är din andra hälft?
Simon, han är hos en kompis.
Ditt hår:
Utsläppt. Mellanlångt och ljusbrunt typ.
Ditt humör:
Är rätt nere om jag ska vara ärlig. 
Dagens planer:
Att åka till Göteborg med Lisa och köpa några grejer, samt eventuellt gå på en fest.
Vad är det bästa du vet?
Att vara glad och nöjd med tillvaron.
Vilken är din favoritaffär?
Har nog ingen favorit direkt... Monki och HM kanske... Och Topshop!
Hur har din sommar varit?
Helt okej bra. Skulle gått på festival, men den blev ju inställd. Men jag har varit på Mallorca och umgåtts med människor jag tycker om, så jag är rätt nöjd ändå.
Älskar du någon?
Ja, det finns flera personer jag älskar.
Vilken är din favoritfärg?
Jag har tråkigt nog ingen favoritfärg... 
När skrattade du senast?
Vet inte... Skrattade antagligen med Lisa idag, men kan inte komma på åt vad.
När grät du senast?
Igår.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0