Göteborgs skärgård och hejdå-fest.

Igår åkte min familj, min farmor och min farbrors familj ut med båten Walona till Vinga. Det var som en försenad födelsedagspresent till farmor som fyllt 70.
På vägen ut till ön åt vi räkbuffé!

Väl framme på ön gick vi med guide upp till fyren. Och så gick vi i den långa spiraltrappan upp till toppen av fyren.
Utsikten!
Ville väldigt gärna ha med denna bilden med för den är så kul! Man klättrade upp för stegen (till höger om min syster) för att komma upp på "taket" på fyren, och när man stod där vid stegen blåste det väldigt starka vindar underifrån. Att ha kjol på sig visade sig vara ett dåligt val.
 
När vi kommit i land åkte jag direkt hem till Malin där det var avskedsfest. Malin ska flytta till England snart och samlade en massa folk hemma hos sig för att ha riktigt kul och trevligt tillsammans med sina vänner en sista gång innan hon lämnar landet. Idag är jag otroligt seg och trött, men vad gör det när dagens enda plan är att gå på bio?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0