hallongrottor.

Idag bestämde jag mig för att göra hallongrottor! Sagt och gjort, hallongrottor blev det. Och goda blev de.Kände mig så duktig när jag stod i köket och bakade medans tvätten jag satt på skulle bli klar.
 
Igår rensade jag mitt rum och möblerade om. Jag hittade en massa gamla grejer som jag glömt att jag har, sorterade saker och slängde ut allt onödigt. Så himla skönt att rensa och få lite ordning på saker och ting. Och att möblera om kändes som en lagom stor förändring i mitt rätt så enformiga liv.
 
Nu ska jag äta en hallongrotta till och dricka upp den sista saften! Hejdå!
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad det såg gott ut... Ska göra sånna med snart haha!

2013-08-29 @ 21:04:04
URL: http://mangabackarsma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0