nöjd tjej.

Idag har jag på mig min blommiga magtröja. Jag tycker att det är jättefint med magtröjor, men jag har inte vågat ha på mig det själv. Men idag har jag det och jag känner mig fin. Jag har dessutom sprungit idag, gjorde det direkt när jag gick upp innan frukosten, vilket är en väldigt skön start på dagen faktiskt. Så man kan väl säga att mitt självförtroende är lite stärkt idag. Mitt rum är väldigt städat också, vilket gör mig ännu mer nöjd! Lite senare kommer mormor, morbror och hans sambo hit för att stanna ett par dagar och fira mormors födelsedag på måndag. Hej så länge!
 
Update: Insåg precis att jag har den tröjan på bilden i förra inlägget. Jag hade på mig den en stund igår, men bytte kläder när jag skulle ut, så det räknas inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0