om ett par varma dagar.

Jag har varit så dålig på kamerafronten det senaste, så jag har tyvärr inga färska bilder att bjuda på. Men jag är sugen på att blogga, så jag skriver några rader och lägger upp en bild från förra sommaren.
 
Fredagen var en jobbig dag och natten till lördagen var en jobbig natt, men dagen som kom sen blev bättre. Då promenerade jag och Simon till Ica och köpte jordgubbar och melonbitar och satte oss sedan vid ån i solen. Det var en fin dag. Och igår åkte jag, Simon, min lillebror och mina föräldrar ut med vår båt. Vi hade tänkt bada, men det var bara lillebror som hoppade i, det var lite för kallt och blåsigt tyckte jag. Såhär tar jag vara på de få sommardagarna vi har kvar. Just nu längtar jag till hösten, men jag vet att jag kommer sakna dessa varma ljusa dagar när mörkret och kylan väl är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0