shopping och jobbsök.

Eftersom kameran nästan aldrig får hänga med längre, så blir det en del bilder på mig själv framför datorn istället.
 
Idag har jag varit på stan med Lisa på jakt efter ett festligt plagg, kom istället hem med tre olika nagellack och en stickad tröja som det var 70 % rabatt på. Just nu sitter jag vid köksbordet och söker jobb. Varför ska det vara så svårt för en person i min ålder utan erfarenheter och kontakter att få ett jobb? Jag vill så hemskt gärna jobba ju. Får hoppas att det blir något med det jobbet jag sökt nu, skulle ge ifrån mig glädjerop i flera dagar om det skulle bli så. I övrigt kommer jag förmodligen spendera resten av dagen i soffan, alternativt sängen, och inte göra något.
Eller jo, jag kommer hålla tummarna för att någon ska höra av sig och be mig komma och jobba hos dem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0