det senaste genom mobilen.

Jag fotar ganska ofta med min mobil, men lägger rätt sällan upp dessa bilder på bloggen. Eftersom jag varit ganska off det senaste tänkte jag att det kanske kunde vara läge att visa upp några av dessa bilder!
Förra onsdagen gick jag runt i Göteborg med Sanna och kikade i affärer och köpte julklappar. Det blev en fika på Fröken Olsson också, en stor kopp kaffe och en väldigt god lussekatt.
En otaggad Emma påväg att ge sig ut i stormen förra torsdagen.
Och i lördags var det som sagt julbak här hemma. Pepparkakor, lussekatter och annat pyssel, och en glöggfika framåt kvällen också.
Ställde in detta bordet i mitt rum och blev lite gladare i själen.
I söndags fick jag besök och tillsammans hade vi julfika framför en julfilm.
På måndagen fick jag nog av att sitta inne och tog en promenad i slasket och duggregnet. Ville att snön skulle stanna kvar längre.
Försökte ta kort på min nya hårfärg (ingen större skillnad dock) men resultatet blev ju rätt kasst.
Idag slängde jag ihop en bulgur-wok i brist på middagsplaner, den blev hyfsat lyckad faktiskt.
Nu ska jag snart sova och imorgon ska jag ha morgon-lusse-mys med mamma och sedan fika med mina vänner.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0