Hej december.

Det här med att blogga går ju lite sådär just nu... Vilket är tråkigt, för jag tycker ju att det är kul att ta bilder och skriva inlägg, det kommer bara en massa grejer emellan ibland. Men förhoppningsvis lyckas jag hålla bloggen vid liv och får tillbaka blogglusten snart. Nu ska jag berätta lite om hur min helg sett ut!
I fredags träffades jag, Linnea, Sara och Erik hemma hos Lisa och klappade kattungar, pratade och skrattade för att sedan åka in till Göteborg tillsammans. Där dansade vi och skrek-sjöng på Jazzhuset täckta i små glitterkorn tills vi blev utmattade och jag somnade så gott den natten. Är så glad för dessa människor, gillar er. Lördagen var en riktig segdag som bestod av serietittande, godisätande och julfilms-tittande. Igår, efter att ha lyssnat på diverse olika julskivor hela dagen och tänt det första ljuset i staken, gick jag och Lisa på en spelning som Memfis (bandet som Simon spelar i) hade i Göteborg. Det var en trevlig kväll och när jag kom hem åt jag lussekatt i sängen <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0