Jag kan vara den du vill jag ska bli, Men jag dör som ett as inuti.

I lördags hittade jag en stor kartong på min säng, öppnade den ivrigt, och hittade bordet som jag velat ha så länge. Pappa hade bestämt sig för att överraska genom att köpa det till mig, och jag blev så glad! Nu har jag något fint att ställa min jordglob på och jag slipper gå runt och drömma om att detta bord ska bli mitt. Nu har jag det!
Jag har precis plockat fram presentpapper och presentsnören och sitter nu och planerarar hur jag ska slå in julklapparna jag ska ge bort, samtidigt som jag väntar på att Musikhjälpen ska dra igång. Jag vet att jag kanske är ute i lite väl god tid när det gäller julklapps-inslagning, men alla julklappar är redan inköpta och jag tycker att det är så himla mysigt att slå in presenter. Jag kan inte låta bli att slå in dem redan nu helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0