en av alla onsdagar.

Inatt sov jag hos Simon. Ibland är det så fint att slippa sova ensam och få vakna upp med en mysig person bredvid sig.
 
Denna onsdagen var bra. Inte nog med att jag hade sovmorgon och vaknade upp hos min pojkvän, när jag kom till skolan fick jag veta att jag inte hade några lektioner alls idag. Så jag och några tjejer från klassen satt och gjorde ingenting i timmar. Efter att ha jobbat lite med projektarbetet och ätit en chokladboll, tog jag och Lisa bilen till gymmet (att ha en bil hela dagen är en stor underlättning) Det sista som gjorde onsdagen bra var att snön hade försvunnit och himlen blivit blå. Det kändes lite som vår.
 
Efter att ha varit låg i flera dagar, känns saker och ting bättre.
 
Trots att jag måste plugga till ett prov nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0