skolan och vardagen.

Och så var skolan igång igen, och trots att jag i princip bara hade en lektion idag, så känner jag mig helt otroligt trött nu. Men jag måste orka, jag kommer orka. Det är bara några månader kvar, sedan är gymnasietiden slut. Jag har hört att man ska ta vara på den, för sen saknar man den. Just nu har jag rätt svårt att tro på det där, men för säkerhets skull ska jag försöka ta vara på den, samtidigt som längtan inför studenten pirrar inom mig.
 
Efter skolan gick jag hem till stackars Simon som är sjuk för att kolla läget och sno några pussar. Sedan åkte jag hem, fixade något att äta och landade på sängen. Nu lyssnar jag på en inspelad live-konsert med Miss Li och funderar på att kolla lite på New Girl, Skins eller en trevlig film. Ungefär såhär intressanta är mina vardagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0